Muffins de coco i préssec

Muffins de coco i préssec

La gran Mireia Carbó no falla mai. Però és que mai, mai !!!  D’una de les seves bíblies, La cuina et dóna joc, he tret aquesta recepta que ha estat una sorpresa molt agradable. Ella ho preveu per una coca però jo he fet uns petits muffins per tastar el resultat<

Vamos pallà
1 llauna de préssec en almívar de 840 gr (aproximadament)
200 gr de mantega pomada
200 gr de sucre
200 gr de farina
4 ous
50 gr de coco
1 sobre de llevat “Royal”
Per la salseta: un pot de préssec en almívar de 420g

Deixem estovar la mantega a temperatura ambient. A banda, escorrem els préssecs de l’almívar i els triturem amb el pímer fins que aconseguim un puré ben fi.

Batem la mantega amb el sucre fins que quedi una crema. Anem incorporant els ous un a un sense parar de remenar. Afegim el puré de préssec i el coco ratllat i ho barregem bé. Al final, hi posem la farina, el llevat i un pessic de sal i aconseguim una massa homogènia

Omplim 2/3 parts els motllos de muffins  i els posem en una base metal.lica o de silicona per evitar que perdin la forma. Els coem al forn ja calent uns 40 minuts aproximadament (amb la prova de l’agulla

I de Banda sonora, una canço cursilona que m’agrada: No me importa nada de la Luz Casal  (Luz V, 1989)



3 thoughts on “Muffins de coco i préssec”

  • I am an investor of gate io, I have consulted a lot of information, I hope to upgrade my investment strategy with a new model. Your article creation ideas have given me a lot of inspiration, but I still have some doubts. I wonder if you can help me? Thanks.

  • At the beginning, I was still puzzled. Since I read your article, I have been very impressed. It has provided a lot of innovative ideas for my thesis related to gate.io. Thank u. But I still have some doubts, can you help me? Thanks.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *