Galetes de coco

Aquesta recepta està agafada del blog La cuina de casa, on la Gemma puntualment ens fa propostes a quina millor. En aquest cas, ha recollit una recepta de galetes de coco del Taller de galetes de la Mireia Carbó, i és clar, la combinació Mireia + Gemma és definitiva ! Són bones, fàcils i diferents. Què més volem….
La gràcia d’aquestes galetes, exclusives pels amants del coco, és que no duen farina. Aixi s’aconsegueix una textura ben diferent de les habituals i son aptes per celiacs.
Ens caldrà
80 gr de sucre
25 gr de mantega pomada
1 ou
1 rovell d’ou
100 gr de coco
Preparació
Batrem la mantega amb el sucre fins obtenir una crema. Afegirem els ous i els rovells. Incorporarem el coco ratllat i ho barregem ben bé
Ho deixem reposar a la nevera fins que agafi consistència. Es pot fer d’un dia per l’altre
Es formen boletes, s’aplanen una mica i es distribueixen en una safata de forn folrada amb paper. Es couen uns 12 minuts a 180º i es deixen refredar sobre una reixeta
I avui recupero una peça que va ser clau en la meva banda sonora vital. Edges of illusion de John Surman (Upon Reflection, 1979)
Jo ja les he fet més d'un cop i sempre triomfen! Les receptes de la Mireia tenen l'èxit assegurat, je je je…